14 August 2012

Business mudah hanya di hujung jari...

One thing yang saya suka tentang Premium Beautiful Business ni ialah flexibility..

Tak perlu ke office or takde fixed working hours..
Semua di hujung jari...

Top 5 paling Ina suka pasal PB business..

1. MENTOR

My Mentor Hanis Haizi & My Leader Shaliza Aziz

My Sifu Yong, My Mentor Sha Khalid & My Leader Shaliza Aziz

Business ni ada mentor.. So kita tak buat sorang-sorang tapi buat dalam group.. Sentiasa adanya mentor yang ajar kita okey, mula-mula buat A, lepas tu buat B, and sampai lah kita berjaya dan sama level dengan Mentor kita pun mereka tetap akan bagi guides and advices..


2. ONLINE BUSINESS


 Medium yang digunakan FACEBOOK & BLOG.. Bila bercakap pasal online business semua tahu kan.. Sangat mudah, create Blog & Facebook tak sampai masa seminit pun kan.. Dan yang paling best it's FREE!!

3. MARKET/PASARAN


Demand untuk Premium Beautiful sangat tinggi kerana ramai wanita sekarang memang sangat menjaga kesihatan dan kecantikan.. Dan medium yang digunakan online maka pasaran kita luas, Malaysia, Sabah, Sarawak even luar negara sebab semua orang boleh baca Blog & Facebook..


4. SIMPLE BUSINESS PLAN
Yang penting tak pakai sistem piramid, sape buat dia dapat.. So, tiada sebarang penindasan dan ianya HALAL... Sape buat lebih dia dapat lebih.. Dan jangkamasa nak capai tahap tertinggi maximum 2 tahun je.. Dengan syarat kena ikut flow yang betul la.. :)


5. MODAL
Nak buat apa pun kat dunia ni mestilah memerlukan modal.. Ye tak??  Nak kawen, nak raya semua keluar modal.. Tapi keluar modal yang tidak mendatangkan income, menurut Robert Kayosaki tu adalah Liabiliti, bukan Aset.. Tetapi dengan business, modal yang mendatangkan income adalah Asset..

Just open up your mind and faham konsep Modal yang sebenar.. :)
Banyak business lain makan masa bertahun-tahun nak balik modal.. Tapi dengan business ni Ina balik modal dalam tempoh lebih kurang 3 bulan je..

That's all, so think wise and make your first step today..

" How would your life be different if.. You didn't allow yourself to be defined by your past? Let today be the day.. You stop letting your history interfere with your destiny and awaken to the opportunity to release your greatest self.. "


 Fazlina @ Eina Shah..^_^





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...