3 August 2012

Siapakah Nurul Ain Zulkarnaind?

Siapa Nurul Ain Zulkarnaind? Dulu hanya seorang pembantu spa kecantikan ( makcik yong punya ) income bulanan hanya RM500++ jer.. Dengan zaman sekarang if gaji banyak tu agak2 cukup ke tak? Kemudian, beliau berjinak2 dengan business online dengan menjual barangan kosmetik, barangan kecantikan dan kesihatan.. Bayangkan berapa saja yang boleh diperolehi $$$ dalam masa sebulan???






Beliau sangat berjimat-cermat.. Maklumlah banyak tanggungan jadi kehidupan ala kadar dan cukup-cukup makan jeeee... *sadis time ni katanya*

but AFTER 1 years !!!!





** gaya, mutu, keunggulan~



 

** businesswoman...

Akhirnya beliau dipertemukan jodoh untuk bersama Shaliza Aziz iaitu ibu saudara kepada yong.. Dalam masa setahun hidup bertukar kepada 180 darjah dan berusaha untuk menukar kepada 360 darjah atas hasil usaha sendiri... 




Kalau dahulu income hanya rm500++ sebulan tapi sekarang rm8000++.. Yang mana satu pilihan anda?? Renung-renungkan lah bagaimana bisnes Premium Beautiful ni dapat membantu kita hanya dari orang-orang yang biasa bertukar menjadi orang yang luar biasa. !!!

Nota kaki : "nak berjaya kena pantas... kena rajin kaut ilmu.. work smart! bukan sekadar tengok ajeeee... Kejayaan takkan datang bergolek.. Paling penting jangan biarkan masa berlalu begitu saja dengan perkara yang sia-sia..."

LOVE
Eina Shah
Facebook : Shah Eina
019 4060742

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...