18 November 2012

TOP BLOGGER YANG PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL


As salam Hai semua......jom today ina nak share separuh dari Top Blogger yang dah pakai Premium Beautiful...Semakin hari semakin HOT diperkatakan tentang PREMIUM BEAUTIFUL ni kan..?Sebelum ina story lebih lagi..Jom clik disi ------------>  Sama hebat dengan Dato Siti..^_^

 Now, ina nak kongsi TOP BLOGGER yang sudah pakai PREMIUM BEAUTIFUL dan berjaya buktikan keberkesanan TOP CORSET nie..
Jom baca... ^_^

Top Blogger Yang  Pakai PREMIUM BEAUTIFUL : redmummy
She's been complaining her tummy tak tahu nak sorok mana.. Biasalah bila dah beranak sorang, dua orang and counting mesti ada masalah ini.. And dah namanya perempuan tak boleh dipisahkan dengan kecantikan bukan.. ??!
So with the help of PREMIUM BEAUTIUFL, after 2 months she almost lost 6 inches!



 Top Blogger yang pakai PREMIUM BEAUTIFUL : Fatin Liyana
Okey lah have to admit yang body aku ni flat tapi my perots iz azboncet (sad).. Boleh buat garis lurus dari pinggang ke pinggung, imagine the straight line! ( double sad ).. Pakai PREMIUM BEAUTIFUL ni, boleh la feeling-feeling ada pinggang sikit sebab dia kecik kat bahagian pinggang kan.. Korset PREMIUM BEAUTIFUL ni kan well-fitted, so dia akan re-distribute fat kita tu accordingly.. Sebab aku ni flat dan macam takde harapan sangat, so tak endahkan sangat je.. But to my surprise.. Pinggang aku masa mula-mula measure adalah 68cm, sekarang 63cm (without korset) after 6 days mehehehe.. Cakap sekarang kebahagiaan itu milik siapa??



Top Blogger yang pakai PREMIUM BEAUTIFUL : Cik Epal
First time aku pakai PREMIUM BEAUTIFUL ni, aku pening kepala dan cirit birit.. Setiap 5 minit meragam perut aku nak pergi ke tandas.. Seksa woh.. Asyik nak pergi toilet je manjang.. Then aku tanya kat kak Ayu ni, asal aku cirit-birit tak habes-habes nie? Pernah dengar side effect pemakai PREMIUM BEAUTIFUL ni lain, depends on individu, mungkin sebab aku tak pernah pakai PREMIUM BEAUTIFUL nie, first time pakai, tu jadi macam tu.. Esok lusa ok la tu.. Mula mula je macam tu.. Tapi memang betul pon.. Esok lusa aku dah tak rasa apa dah.. Cuma first day aku pakai je body aku buat hal



Top Blogger yang memakai PREMIUM BEAUTIFUL : alinaclover
Time ni yong pakai masa bulan puasa tahun lepas..Seriously dalam masa kurang 3 minggu yong dapat turunkan berat badan beberapa kilo.. wah..! terus beli baju kebaya la tahun tu..  Sebelum ni kebaya jangan harap nak pakai .. Takde cutting langsung.. Jeles tengok badan orang lain cantik-cantik belaka.. Sejak pakai PREMIUM BEAUTIFUL ni, yong rasa lebih berkeyakinan.. Nak pakai baju apa pon dah tak risau lagi.. Lemak dah tak bersepah kan..hehehe



Nest Top Blogger yang pakai PREMIUM BEAUTIFUL : Eina Fazlina

Dulu before jumpa Premium Beautiful corset ni..kalau u olls nak tahu ina memang tak yakin dengan diri sendiri..tambah-tambah kalau bab nak keluar mak aiii nak cari baju yang sesuai pun tak de..kadang-kadang tu sampai give up laa..setiap kali p supermarket n nampak baju-baju cantik mesti nak beli bila fikir balik eemm 'aku ni muat ke tak kalau beli mesti tak pakai cz tak muat n last tengok jela sedihh' bila dah pakai Premium Beautiful Corset ni semua baju muat n dah la selesa..yang paling best dia dapat kemaskan balik yang mana isi-is lebih tuu hehe soo if nak pakai baju saiz kecil tak laa susah hati dah.. pas ni..^_^...

 if u olls nak lebih yakin or more info about Premium Beautiful Corset...u olls boleh follow ni di..

Facebook / Twitter - Eina Fazlina
email - einashah@ymail.com
Fon No - 019 4060742

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...