7 February 2013

Kelebihan Waist Nipper Premium Beautiful (Bengkung)



As salam hai semua...hari tu ina ada share about Cup Bra Premium Beautiful..now ina nak share about Kelabihan Waist Nipper iaitu Bengkung Premium Beautiful...

Aclly Bengkung Premium Beautuiful nii boleh di pakai oleh lelaki juga...tak semestinya perempuan ja nak jaga penampilan lelaki zaman sekarang pun pentingkan penampilan jugak kan..apa ntah lagi lelaki yang mempunya masalah OH NO!! PERUT KU!!!! hehe :)...aclly dia bukan 100% kecantikan tapi dia more kepada 70% kesihatan...n 30% kecantikan....ok laa jom tengok n baca kelebihan Waist Nipper kami dari Premium Beautiful..



ada tak antara u olls...bentuk badan macam nii..kalau ada macam mana tuu eemm!!!





1- Batang keluli memori(Ada 7 tulang kesemuanya) dapat menyokong pinggang dan menegakkan tulang vertebra, turut berupaya memperbaiki postur berdiri dan duduk. Tulang-tulang ini sangat lembut dan mengikut bentuk badan-keselesaan sepanjang hari. Kesan 'effect' pemakaian kimono pada wanita jepun ini di applikasikan keatas teknologi pembuatan bengkung premium beautiful.  Sakit pinggang/belakang juga dapat di atasi...


2- Cangkuk 3 laras disisi untuk keselesaan badan dan mempercepatkan pembakaran lemak degil disini. Rekaan secara fleksibel, menghasilkan kesan pembentukan berdasarkan kesesuaian badan individu.


3- Perut menjadi kemas dan rata disini. Amat sesuai juga untuk kaum adam yang ada masalah perut kedepan ia pulak sangat sesuai untuk solat dan melakukan aktiviti sukan kerana keluli yang boleh lantur itu tidak akan menyakitkan badan atau menjejaskan aktiviti seharian u olls malah Sakit belakang (slip disc)/pinggang juga akan Kurang sekiranya u olls pakai dengan secara konsisten.... Alamailah sendiri keberkesanannya :)



 Belakang
1-Tali ini kegunaannya untuk mengemas dan membentukan balik bentuk pinggang kita supaya nampak ada SHAPE. Cara memakainya tarik tali kemudian tarik dan  apabila sampai maksimum gantungkan sahaja tali itu di tempat cangkuk yang sesuai. Tak perlu risau kerana tali ini sedia terikat bersilang macam dalam gambar..mudah sahaja tak perlu nak ikat sendiri...Sehingga kini belum ada lagi rekod kata tali yang di perbuat dari Jepun ini terputus..melainkan u olls sendiri yang gunting..hehe :)..soo u olls tak perlu la risau..sebab Premium Beautiful nii..LifeTime Warranty..

 rasailah sendiri..:)
for more info or nak oder u olls boleh follow ina dii
Facebook/Twitter- Eina Fazlina
Email - einashah@ymail.com
Fon No/Wassap - 019 4060742 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...