30 July 2012

Tips penting Pemakaian Premium Beautiful~

1. Pakai secara konsisten 8 jam sehari.

- Untuk mendapatkan kesan yang baik, anda digalakkan memakai PB secara konsisten 8 jam setiap hari.. So untuk yang bekerja, anda boleh pakai pagi masa nak pergi keje, then balik keje, buka la...Simple kan...No more exercise, pill @ etc.. Dengan memakai PB secara konsisten dapat membantu anda dalam pembentukkan dan penurunan badan..Pada waktu malam @ masa nak tidur, boleh pakai waist nipper/bengkung untuk anda yang mengalami sakit belakang, kesukaran tidur..Caranya, hamparkan atas tilam, then tidur atas Waist nipper tu...tak percaya? cubalah...baru tahu... :)

2. Cara pengendalian di toilet
- Ketika anda mahu membuang air kecil/air besar, anda tidak perlu risau mcmana nak bukak PB, sebab anda akan di ajarkan cara paling senang dan mudah..

3. PB adalah pakaian dalam anda !
- Jangan tak tahu, bila anda memakai PB, anda tidak perlu pakai bra @ panty yang lain kerana PB adalah pengganti kepada pakaian dalam anda..Ini adalah kita akan mendapat direct contact F.I.R di dalam PB dengan kulit kita..

4. Ketika datang haid
- Di bolehkan memaka seluar dalam ketika datang haid untuk memudahkan memakai pad.

5. Healing Crisis / Krisis Penyembuhan
- Jangan terkejut sekiranya anda mengalami kegatalan, pening kepala, dan sakit belakang kerana ini hanya sementara. Krisis penyembuhan berlaku menandakan badan anda sedang mengeluarkan toksid melalui perpeluhan.. Sekiranya anda mengalami pening kepala, segeralah minum air.. Sekiranya mengalami kegatalan, segera mandi dan rendam PremiumBeautiful dengan air suam.. Anda perlu bersabar dan teruskan pemakaian. 

6. Minum air sekurang-kurangnya 8 gelas sehari
- Disarankan untuk minum air yang banyak kerana FIR di dalam Premium Beautiful memerlukan air yang banyak untuk bertindak..

Selamat mencuba !

FB : Shah Eina
Email : einashah@ymail.com
Mobile : 019 4060742

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...