30 October 2012

Hebatnye Waist Nipper PB ..!!

As salam Hai u olls....today ina nk share kelebihan Waist Nipper or lebih tepat u olls selalu cakap Bengkung..^_^ jom ina nak share kelebihan Bengkung dalam berpantang keluaran Premium Beautiful....Mana tahu ada yang terbuka hati dan berminat nak mencuba PB kan?


BENGKUNG-WAIST NIPPER
Kalo ikutkan mmg ramai yang dah tahu..Kegunaan dan fungsi utama bengkung pada kaum wanita.Sebab itu wujud nye Premium Beautiful Waist nipper???Kenapa???you ols sanggup ke  nak lilit2 macam sanggul ni???Zaman dah maju dan makin moden n semua nak cepat apa tah lagi nak pergi toilet of coz laaa nak cepat lagi hehe ...So kita praktikkan dengan cara yang mudah dan senang..Wokey!!!...

 

 Kalau kita pakai lilit ni lagi,agak2 you olss la macam mana penampilan kita nanti??berketul2 la nampak..kembung sana sini..Nak buang air kecil n besar pun jadi 1 isu kan???Kalau la tengah saat genting..You olss rase???Mau terabur kat situ jer kan??

TAPI dgn Waist Nipper PB perkara itu xkan t'jadikan.. 

 WAIST NIPPER PREMIUM BEAUTIFUL



  
 
Diiktiraf oleh pakar-pakar sakit tulang belakang
keranaada bantuan F.I.R ( far infrared rays)


Apa keistimewaan bengkung premium beautiful ni?

MIGRAIN
Balutkan saje kepala dengan waist nipper dan baring..
Ia mampu menghilangkan segala angin-angin berasid yang terkumpul yang telah menyebabkan migrain itu.


DEMAM KUNING @ JAUNDIS
Balutkan baby kecil kita tu dengan Waist Nipper.Insya Allah membantu mengurangkan kuning dengan kadar yang cepat.Bagi minum air suam.Biasa kita jemur bawah matahari..Tapi lapisan ozon kita menipis so,praktikkan dengan Premium Beautiful jer..Kesian baby tu..

DEMAM PANAS
Balutkan baby kecil kita tu dengan Waist Nipper.Insya Allah membantu mengurangkan haba panas pada baby kita tu..Fabrik Premium Beautiful berciri akwatek akwadyne ni,memang sesuai untuk badan kita..Ikut cuaca gitu la..

KEMBUNG PERUT
Balutkan baby kecil kita tu dengan Waist Nipper.Insya Allah membantu membuang angin dengan kadar yang cepat..Baby selesa ibu gembira..

LELAKI PERUT BOROI
Pakai wasit nipper semasa nak pegi kerja tu..Jangan risau.Takkan nampak seperti wanita pun.Sebab tu di bahagikan kepada 3 bahagian..Supaya kaun ADAM pun boleh pakai...

SAKIT PINGGANG
Balut pada pinggang.Insya Allah anda akan rasa perbezaan nya.Mengekalkan struktur tulang yang betul.Yang paling best drive lama,jauh2 pun tak rasa lenguh pinggang..PERCAYALAH!!!

Lain-lain kelebihan waist-nipper:-
anti-kanser, lemah tenaga batin, kencing manis, darah tinggi, lemah jantung, gout, asma, batu karang.bengkak kaki, terkehel, sakit lutut.
 Balut kat tempat yang sakit.


See..banyak FUNCTION this Premum Beautiful.cuma kita jer anggap PB ni mahal sangat..Tapi bila you olss dah tahu benefitnya..BERHASIL.sama juga kita pegi klinik ke hospital.doctor cuma bg ubat jer..selebihnya??? KITA sendiri juga kan???


Pada yang nak trial tu..boleh contact or follow Ina:-
 
Facebook - Eina Fazlina ( Shah Eina)
Email  - einashah@ymail.com
Fon No - 019 4060742
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...