30 October 2012

Lelaki & Premium Beautiful..

As salam hai semua..
Pernah tak anda terfikir yang lelaki pun boleh buat bisnes Premium Beautiful? Al maklum lah, jual pakaian dalam wanita kan.. so, gentleman let me introduce antara insan-insan yang berjaya dalam business pakaian dalam wanita ini...
The first and foremost, let me introduce a multimillionaire Pakaian Dalam Wanita iaitu CDM Lan @ Abang Lan... Abang Lan merupakan suami kepada CDM Kak Ana dan merupakan tenaga pengajar di salah sebuah sekolah di Lembah Klang.. Abang Lan juga dikenali sebagai pakar Strategi dalam bisnes pakaian dalam wanita Premium Beautiful..
Kedua is our mastermine di GLAM, CDM Razali Zain @ Raz.. Yang dulu nya hanya seorang engineer tapi sekarang fulltime buat biznes, Raz merupakan suami kepada Hanis Haizi merangkap tulang belakang hanis dalam bisnes.. Menurut Raz, beliau tak pernah mengambil ukuran, mahupun fitting Premium Beautiful kepada customer.. Apa yang beliau lakukan ialah berkongsi kelebihan & keistimewaan Premium Beautiful..Itu sahaja.. Mudah kan.. ;)

Ini, saudara Zaer Ali, husband kepada my leader CDM Kak Sha Khalid.. Kemana saja dia pergi bersama-sama wife tersayang.. Kadang-kadang bantu kak sha untuk jaga anak dia bila kak sha ada appointment dengan klien.. Saling bantu-membantu jadi ringan la bebanan kan.. Setiap wanita mahu sokongan suami disisi nya. Betul tak?

Mohd Ridhuan Che Rus @ Duan atau lebih dikenali sebagai Pak Ngah.. Beliau ialah suami kepada my leader DDM Shaliza Aziz.. Pak Ngah and Kak ija tak pernah putus asa untuk membimbing Ina and partners dalam bisnes nih...

And lastly from our group, perkenalkan pasrtner lelaki yang masih muda dan baru je berkahwin, Baim Yusof.. Baim buat bisnes Premium Beautiful since before kahwin lagi.. Niat Baim nak cari extra income & beri yang terbaik buat isteri.. Ain (wife Baim) pun sporting habis.. Tak pernah menghalang malahan memberi sokongan kuat..
 
Antara usahawan-usahawan LELAKI dalam group 
Green Leaders Group ( GLG )

Semua husband-husband yang berjaya dalam bisnes pakaian dalam wanita ini ialah mereka2 yang berganding bahu dengan wife masing2.. Ya la kan, disebalik kejayaan seorang lelaki itu ada wnaita dibelakangnya...

Yang bestnya mereka semua datang dari latar belakang yang berbeza.. Engineer, guru, akauntan, pakar IT dan banyak lagi ( kalau nak sebut memang full entry..hehe )

So kenapa harus ragu-ragu lagi kan.. Bukti dah ada di depan mata.. Sekiranya was-was bagaimana saya menjalankan perniagaan pakaian dalam nie. Jangan segan, jangan malu.. Contact no bawah nih... If lelaki mampu buat, kenapa perempuan tak boleh kan.. :)

Facebook - Eina Fazlina (Shah Eina)
Email - einashah@ymail.com
Fon No - 019 4060742

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...